Retour beleid

Verzending 

Zout Aan Huis zorgt zelf voor de verzending van bestelde producten door middel van levering. Alle bestellingen die je plaatst in de webshop worden gratis bij je thuis bezorgd tot op de plaats waar de technische installatie (waterverzachter) zich bevindt. 

Bij verzendingen die buiten de leveringsafstand van Zout Aan Huis vallen, zal er een prijsofferte worden opgemaakt waarin de extra leveringskosten worden opgenomen.

Hoelang kan ik een retour aanvragen?

Indien je een bestelling retour wilt sturen, dan kan dat binnen 14 kalenderdagen na levering. Stuur hiervoor eerst een e-mail naar info@zoutaanhuis.be en geef duidelijk aan dat je jouw bestelling retour wilt sturen en welke reden hiervoor aan de basis ligt. 

Een retour is enkel mogelijk indien de geleverde producten intact zijn. 

Hoe gaat ZOUT AAN HUIS te werk bij een retour?

Onze klantenservice maakt bij aanvaarding een retourmelding aan en je ontvangt een retourbon per e-mail. Print deze e-mail uit en stuur deze samen met de bestelling naar ons op. 

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoelang duurt een retour?

Na ontvangst van de retour op de zetel van Zout aan Huis heeft de klantenservice 14 werkdagen de tijd om de retour administratief te verwerken. Na deze periode gaat de klantenservice over tot het volgende: 

  • indien de retour aanvaard wordt: terugbetaling op een door u mee te delen rekeningnummer; 
  • indien de retour niet kan worden aanvaard, hetzij door verloop van een te lange periode (cf. supra) hetzij doordat de producten niet meer intact zijn, wordt u hierover per mail geïnformeerd;